emailmarketing

Waarom je emailmarketing niet kunt overslaan als je wilt écht contact wilt met je klanten

Ik zag en zie zoveel mensen zoveel tijd besteden aan Facebook, Insta en Linkedin. Natuurlijk belangrijk voor je zichtbaarheid! Maar het is slechts één schakeltje in je communicatie.

  • Want wist je dat gemiddeld 37% je nieuwsbrief ziet tegenover 1-5% van je Facebookpost?
  • Wist je dat 80% van de klanten koopt tussen het 5e en 12e contactmoment. En dat slechts 10% van de
    verkopers meer dan 3 contactmomenten heeft met een prospect?
  • Wist je dat err meer dan 200 miljoen smartphone gebruikers op deze wereld? En dat het controleren van de e-mailbox de meest gebruikte activiteit is op een smartphone?

E-mailmarketing is nog steeds een van de meest effectieve marketingkanalen. Je kunt het persoonlijk houden en toch een grote groep mensen bereiken. Een massamedium op maat met relatief lage kosten. Ideaal voor als je echt wilt verbinden met klanten en prospects.

Ik heb net een heel fijne klant geholpen met zijn mailcampagne en landingspage. En hij had gelijk zakelijk succes! 
Maar hoe schrijf je relevante aantrekkelijke mails? Hoe doe je dat leuk en effectief? 
Zonder direct in de salesmodus te stappen? Met relevante, leesbare content die bij jou past én je doelgroep
Authentiek en verbindend.

Ik help je graag. Zodat mailmarketing geen truc wordt, maar echt laat zien wie jij bent en waar jij voor staat. En het het bijdraagt je omzet te verhogen.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gratis

strategiesessie

Een hekel aan netwerken?
Terwijl je weet dat het belangrijk is…
Boek een gratis strategiesessie en laat geen goud meer liggen in je netwerk.

Talk To Us & We’ll Talk To You!