Ik zag en zie zoveel mensen zoveel tijd besteden aan Facebook, Insta en Linkedin. Natuurlijk belangrijk voor je zichtbaarheid! Maar het is slechts één schakeltje in je communicatie.
- Want wist je dat gemiddeld 37% je nieuwsbrief ziet tegenover 1-5% van je Facebookpost?
- Wist je dat 80% van de klanten koopt tussen het 5e en 12e contactmoment. En dat slechts 10% van de
verkopers meer dan 3 contactmomenten heeft met een prospect?
- Wist je dat err meer dan 200 miljoen smartphone gebruikers op deze wereld? En dat het controleren van de e-mailbox de meest gebruikte activiteit is op een smartphone?
E-mailmarketing is nog steeds een van de meest effectieve marketingkanalen. Je kunt het persoonlijk houden en toch een grote groep mensen bereiken. Een massamedium op maat met relatief lage kosten. Ideaal voor als je echt wilt verbinden met klanten en prospects.
Ik heb net een heel fijne klant geholpen met zijn mailcampagne en landingspage. En hij had gelijk zakelijk succes!
Maar hoe schrijf je relevante aantrekkelijke mails? Hoe doe je dat leuk en effectief?
Zonder direct in de salesmodus te stappen? Met relevante, leesbare content die bij jou past én je doelgroep
Authentiek en verbindend.
Ik help je graag. Zodat mailmarketing geen truc wordt, maar echt laat zien wie jij bent en waar jij voor staat. En het het bijdraagt je omzet te verhogen.