Moet je nagaan wat zo’n simpel mailtje oplevert…

Toen ik een afspraak wilde maken, gingen alle kappers dicht.
2,5 maand zonder kapper? Dat kan niet!
Ik deed nog een oproepje op Facebook wie een ‘underground’ kapper kent.
Maar dat leverde niets op.

En toen kwam daar het mailtje.
Van een kapper bij wie ik vroeger kwam. Ik stond nog op haar maillijst.
Je ziet, waar het ondernemerschap zit.
En het bewijst dat emailmarketing werkt.

Emailmarketing is niet dood.
Integendeel, de helft van alle corporates mailt nu niet meer. Vanwege Corona. De Hema’s, de Zara’s enzovoort. Het is geen tijd om je kleding en je kast te vullen.
Als je wilt opvallen, heb je juist nu alle kansen om klanten te bedienen en te verkopen.
De mailboxen van mensen zijn met de helft verminderd.
Terwijl er meer dan 6,32 miljard mailaccounts zijn.
En dat gaat groeien naar 7, 5 miljard ofzo.
Ja de meeste mails worden niet geopend.
Die gaan vaak direct de prullenbak in. De 10 gratis tips en dat soort werk.
Dood en saai. Ik werd er zelf doodmoe van.

Ik heb zelf nog een ebookje moet ik je bekennen….Maar dat is eigenlijk al weer de ‘oude’ manier.
Ik ben tot nieuwe inzichten gekomen.
Het ebookje laat ik nog wel op mijn website staan nu maar het ‘klopt’ niet meer.
(Het is overigens een leuk boekje over relatiebouwen, dus downloaden, doe dat vooral:)

Maar ik ga het anders doen!

De presentatie over emailmarketing die ik heb, ga ik als de wiedeweerga aanpassen. Ik vond hem eigenlijk diep van binnen al niet meer zo kloppen. Maar kon er niet precies de vinger op leggen. Nu wel.
Ik laat het je graag zien.

Ik heb een gratis online webinar gepland voor dinsdag 7 april. 13.00 uur.
Dat vind ik een fijne tijd. Lunchtijd. Alleen voor de mensen op mijn maillijst.

Dus als je er niet op staat, download dan toch nog maar ff het ebookje.
Het is vooralsnog de enige manier waarop je er op komt. Tis niet anders nog:)
Maar, dat gaat veranderen…

Ik ben blij met mijn underground kapper.
Ze kwam als geroepen nu. Alleen maar omdat ik nog op haar maillijst stond.
Het is nog een heel goede ook nog.
En wie weet heeft ze een klant voor het leven weer.
Kun je nagaan wat zo’n simpel mailtje oplevert.

PS De reden dat ik niet meer bij de kapper van de email kwam?
Ze was wat ver. En Ik vond dat ze te veel praatte. Dat vond ik wat vermoeiend.
Ook al knipte ze heel goed.
Ik heb haar dat nooit gezegd. Ik zal haar dat woensdag toch even zeggen.
By the way: Vraag jij wel eens feedback om te vragen waarom klanten niet meer bij je komen?
Je wordt er wijzer van . En krijgt er misschien wel klanten door terug.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gratis

strategiesessie

Een hekel aan netwerken?
Terwijl je weet dat het belangrijk is…
Boek een gratis strategiesessie en laat geen goud meer liggen in je netwerk.

Talk To Us & We’ll Talk To You!