Mails alsof je Liberace de hand schudt en hoe je dat voorkomt..

Je hebt van die mensen die geven een heel slap handje.  
Alsof je een gladde aal vastgrijpt.

Volgens lichaamstaalexperts heeft het niets te maken met zwakte. 
Maar hebben mensen die een slap handje geven, een gebrek aan interesse in de persoon die zij de hand schudden. 

De meeste mails die ik ontvang zijn slappe handjes. 
Met een gebrek aan interesse in mij, je klant. 

Een politieke handschud daarentegen, hoeft ook niet. 
Je weet wel, zoals alle Amerikaanse presidenten en senatoren het doen: de hand  leggen boven op diegene van wie je de hand schudt. Het schijnt een teken van sympathie te zijn…

Volgens lichaamtaalexperts is het niet de bedoeling van degene die de hand bovenop heeft liggen om de ander te domineren, maar juist om te laten blijken dat hij of zij je aardig vindt. Helemáál als diegene ook je elleboog vastpakt tijdens het handen schudden. 

Het is mij te veel, eerlijk gezegd. En ik voel mij zeker gedomineerd als iemand mij stevig vastpakt. 
Dus dat hoeft allemaal niet. 

Ik nodig je wel uit slappe handjes in je mails te voorkomen. 
De mails alsof je Liberace de hand schudt. 

Maar mails die een statement maken. Een visie laten zien. 
Ik nodig jou uit om er een onsje of twee bij te doen. 

Omdat je te voorzichtig bent. 
Te veel vanillevla in de mailbox dropt.
Doet alsof je de hele wereld als klant wil hebben. 

En dat hoeft natuurlijk niet. 
Je wilt gelijkgestemden als klant. Mensen die jouw visie snappen. 

Begin dan eens met een statement te maken. 
Superscherp hoef je niet te zijn. Dan hou je echt  geen klant meer over. 
Maar wel scherper dan nu. Met je ‘ik-hou-de-hele-wereld-tevreden’-mails. 

Laat zien hoe jij over de wereld denkt, steek je nek uit en neem de leiding. 
In jouw branche. Dat doet goede copywriting. 

Woensdag laat ik het je zien hoe je dat doet. 
In mijn gratis webinar. 

Ik hou het in ‘t betamelijke. 
De verhalen van mijn moeder heb ik echt  nog in mijn achterhoofd. 
Die mocht niet meer in de winkel van haar ouders werken omdat ze anders geen klant zouden overhouden. Ze werd weggestuurd bij een Amsterdams reclamebureau omdat ze het waagde tegen de de directeur in te gaan. 

Dus die kant hoef je niet op. Zeker niet. 
Maar die bangheid van je mag er af. Die angsthazerij. 
De slappe kleffe handjes, met mails die smaken als een natte tosti. 

Ik nodig je uit je zelf te laten zien in je teksten. 
Zodat je niet meer de zoveelste coach bent. 
De zoveelste sieradenmaker. 
De zoveelste cateraar. 
De zoveelste slaapexpert. 

Ik ben er heel goed in om je met zachte hand te begeleiden naar meer smoel, meer statements. Toegegeven, het vergt soms wat geduld. Maar je krijgt de tijd van mij. Want ik snap ook wel dat het eng is om zonder zwembandjes naar de overkant te zwemmen.

En vertel ik je nóg een geheim waar sommige ondernemers heel goed gebruik van maken, maar jij niet. Ik deed het ook nog niet 
Ik had het simpelweg over het hoofd gezien. 
Maar achter de schermen werk ik er hard aan. 

Het is best een groot geheim. Een puur copywritegeheim. En ook weer oersimpel. 

Ik ga je woensdag vertellen wat dat is. 
Aanstaande woensdag, 2 december om 10 uur. 

Ik geef dit webinar dit jaar alléén woensdag nog. 
Dan is het over en uit dit jaar. 

Alleen voor ondernemers die denken:
“Het is niet goed genoeg. Ik wil meer. Mails die meer gelezen worden. En meer omzet. Klaar met de slappe handjes”

Geef je hier op. 
Woensdag om 10 uur. 
https://lidwienjansen.nl/meer-business-met-betere-copywriting

De allerlaatste keer dit jaar. 
Het duurt anderhalf uur.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *