jon-tyson-UK61KZPnpyY-unsplash

Gezocht: ondernemers die wat te vertellen hebben over LIEFDE!

Liefde voor klanten. Liefde voor ondernemen.
Ik ga er een BOEK over schrijven. (mijn tweede boek is net afgelopen zaterdag verschenen) 

En daarbij heb ik jou ONDERNEMER nodig! ! 

Laat je je graag interviewen over de grenzen van de liefde voor jouw klanten?

Want tot hoever reikt die liefde? Alleen als er geld in het laatje komt, of er een andere uitwisseling is? Ok, je wilt er best wel even op wachten, maar hoe lang, waar ligt de grens?
En wat als je beste klant naar de concurrent gaat, hoe lang blijf je dan nog van hem houden? Of is het gewoon simpelweg een zakelijke relatie en is dat ‘houden van je klanten’ simpelweg een overdreven statement? 
Hoe lang blijf je trouw aan klanten? Zolang ze geld in het laatje brengen of ook als de klant er mee stopt?
Hoe zit het dan met jouw liefde voor klanten? Is de liefde dan niet een beetje dood? Of kun je de liefde voor de klanten uit de dood laten herrijzen? 
Hoe lang mogen jouw klanten blijven zeuren? 
Of heb je ‘tactieken’ geleerd om daar effectief mee om te gaan?
Is dat niet manipuleren? Ben je daar dan meester in geworden, in het kader van ‘Alles Voor de Klant?”
En mogen klanten die de meeste omzet bij je halen, alles met je doen? 

Kun je de liefde voor je klant faken als je denkt een de deal van de eeuw te maken?
Ben je bereid alles voor je klanten te doen? Maar prostitueer je jezelf dan niet?
Je reageert op ‘maat’ naar klanten. Is dat niet manipuleren? En beter nog, ga je niet over je eigen grenzen heen?
Het thema politiek vermijd je met klanten. Stel je voor dat je een klant verliest omdat hij/zij aan de andere kant van het spectrum zit… Je blijft keurig in het midden. Verloochen je jezelf niet, of zet je een deksel op jezelf expressie? 

Ik ben op zoek naar voorbeelden uit de praktijk.
Welke ondernemer durft? 
Ik kan 20 ondernemers interviewen. En ik ga het bundelen in een boek.
Ben je ondernemer? Geef je leiding aan een team? En hebben jullie klanten? Dan kom ik graag met je in contact.
Ook heel goed voor je profilering, je authenticitieit en je klanten:)

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gratis

strategiesessie

Een hekel aan netwerken?
Terwijl je weet dat het belangrijk is…
Boek een gratis strategiesessie en laat geen goud meer liggen in je netwerk.

Talk To Us & We’ll Talk To You!