Ga in die soep slaan dan!

Ik was de jongste thuis en mijn broers zijn opgegroeid tijdens de Vietnamoorlog. Het ging thuis altijd over politiek. Maar ik kwam er niet tussen, om iets te zeggen. Op een dag heb ik op zondagavond in de soep geslagen. In de tomatensoep, en geroepen: Ik wil ook wat zeggen! Tomatensoep over de nieuwe stropdas van mijn vader. Toen werd ik naar boven gestuurd. Huilen! 

Daarna ben ik heel braaf geworden. Ik heb mijn mond gehouden.
Dat heb ik jarenlang volgehouden. “U vraagt wij draaien.” Dat was ik. Ik schreef voor alle grote bedrijven in Nederland. Lidwien kon je om een klusje sturen.  
Ik heb mij als copywriter zoveel geschreven voor anderen en dan moest ik me altijd inhouden en keurig zijn.  
Nou, ik wist wel hoe dat moest, want in de soep slaan? No way! 
Bij grote bedrijven werden mijn stukken soms helemaal omgegooid, als de directeur het had laten lezen aan zijn vrouw. Totdat ik dacht “nu is het genoeg”!
Het werd tijd dat ik mijn eigen geluid laat horen. Mijn visie mag er zijn. 

En dat is ook mijn passie voor jou! Laat jezelf zien! Ga in die soep slaan dan! En doe dat op een slimme manier. 

Ik weet wat het is om niet gehoord te worden.
Ik kan mij jouw situatie zó goed voorstellen: je gek communiceren en niet verder komen. Je een slag in de rondte te werken met alles wat je weet en kan, en dat het niet landt. Niet bij je klanten en leads. Voor je het weet zit je op alle platforms, van Linkedin tot TikTok, maar levert het geen drol op. 

Dat kan anders. Dat moet anders. En daarbij help ik je graag.
Zodat je niet maar wat verf tegen de muur smijt. Dat teksten hier en daar. Met Nul Respons.

De weg uit het communicatiegekkenhuis? De SHAKER®methode. Ontwikkeld met al mijn kennis, en die van kennis van copywriters over de hele wereld. Zodat je views krijgt en respons. Omzet. Nieuwe klanten. Nieuwe leads. Razendsnel en slim. Zonder dat je je hoeft te verdiepen in de hele wereld van copywriting. Dat heb ik namelijk al voor je gedaan.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *