Chateau Visionaire. Hij heeft een wat zure afdronk.

Gisteren had ik ‘m weer. De klassieke consultant aan de telefoon.
Of ik een interview met hem en zijn compagnon wilde doen en daar een leuke tekst voor een mailing voor kon maken. 

Ik zat net aan de koffie. Wat bedoeld is gezellig te zijn om 11 uur. 
Hij had mij al wat schema’s met ingewikkelde conceptuele termen gemaild. De ‘3 pilaren met personal development met training, reviews, coaching en intervisie’. Dat werk. Veel ‘hard en soft skills gebaseerd op holistisch projectmanagement.’ 

Ik werd er chagrijnig van, ik heb een overdosis wollig taalgebruik gehad in mijn leven. 
Maar immuniteit ho maar. 

Het deed mij denken aan de eerste vergadering die ik ooit meemaakte. “Het stuk zelfconceptieverheldering waardoor het ik-beeld een stuk beter gepercipieerd wordt.” Een zin die mij nu al 30 jaar achtervolgt. 

Waarom vertellen de teamcoaches en consultants nooit over de bange leiders die ze ontmoeten? 
Waarom openen ze direct de Chateau Visionaire als ze het hebben over het “verbeteren van communicatie binnen teams?” 
Het heeft een wat zure afdronk. 

Ik wil de soap zien. Kleine illustrerende verhaaltjes.
Ze zijn heerlijk voor je lezer. Ze maken je écht. 
Dáárom lees ik ook graag de koppen van de Story. 
Hoofdredacteur zijn van dit blad, voor een weekje dan, het lijkt mij fantastisch. 
Kan ik eindelijk dingen schrijven als “Viola Holt hevig gewond na val in eigen wijnglas.”

Ok, dat gaat te ver misschien. Maar ik geniet ervan. 
Maar alles liever dan iemand die oplepelt hoe je met jouw coachprogramma “ervaringen kan delen in een veilige omgeving.” Waarmee ik als klant “doorbraken creeër als empowered mens” en “resultaten met impact” heb. 

De corporate wereld is niets meer voor mij, dat wist je wel? 
Ik was erg onaardig door de telefoon, wegjaagmarketing is ook een kunst en die versta ik prima.  

Ik wil joú helpen, ZZP’er en MKB’er. 
Ja jij, die gewoon brood op de plank moet hebben zonder wollig taalgebruik. 
Lekker praktisch. Ik heb een klant die heeft gekozen voor mij omdat ze ‘doenwatwerkt’ heet. 
Het matcht prima. 

Ik heb mijn online programma. Dat weet je. Daarin hebben we het elke week in mijn online copywritestudio over jouw tekst die je geschreven hebt en krijg je wekelijks een tekstrecept.  
Maar omdat je van de gemakkelijke bent, heb ik óók een tekststrippenkaart voor je. 

Als je wilt dat je nieuwsbrief 10 keer zo vaak gelezen wordt bijvoorbeeld. Of een landingspage of mailfunnel wilt hebben die bezoekers omzet in kopers. Wat jij aan tekst nodig hebt. 

Tijdelijk krijg je 11 uur voor de prijs van 10. Hier koop je ‘m:
https://lidwienjansen.nl/strippenkaart/

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *