“Altijd iets van maken” Het Russisch accent denk je er maar bij

Ik zat net in een taxi. Ik kreeg het met de chauffeur over de harde lockdown die ons te wachten staat. Tot 19 januari thuis zitten. 
De man was kwaad. Onder het verplichte mondkapje door, zaten we heerlijk op één lijn. 
De onverwachte fijne ontmoetingen. 

Ik heb een online business en ik ben lekker bezig. 
Maar als je het niet hebt, is het zwaar. 

Ik ga daarom zo even snel naar de kantoorboekhandel in de stad om daar een vulling voor mijn agenda te kopen. Ik had het ook bij bol kunnen doen, dan was een autootje komen voorrijden, en werd het afgeleverd. 

Maar ik gun het de kantoorboekhandel. 
Naar de stad nu het nog kan, en wat boeken uit onze fantastische bieb halen. Want lézen moet. 

Ik ben van het type omdenken en altijd gelijk actie nemen.
Bij de eerste lockdown, toen ik hoorde dat de Rabobank mijn workshops cancelde, ben ik direct helemaal online gegaan. 
Godzijdank. 

Je kunt natuurlijk weer zwaar in de ‘freeze’-houding terecht komen. 
Dat mag met Kerst. Met de Glühwein en rosbief. 
Maar als ondernemer is het sowieso handig om in de actiemodus te gaan. 

Een actiemodus voor jou zou kunnen zijn dat je nu écht werk gaat maken van je online communicatie. 
Je website. Je nieuwsbrief. Je aanbod. Je manier van schrijven. 

Online is onvermijdelijk.
En dan wil je net zo goed communiceren als de corporates doen die de duurste copywriters in kunnen huren. 

Die geven niet de gaap gaap saai saai content. 
Ik gooi sowieso 10 mails per dag direct weg omdat ze Buitengewoon Onappetijtelijk zijn. 
Net nog van de tandarts, die mij een mail stuurde met de Beste Wensen alsof het een aanmaning was. Maar ook van serieuze ondernemers (een tandarts, is niet echt een ondernemer, vind ik, die krijgt zijn klanten toch wel…  )

Ik heb een methode van schrijven ontwikkeld waardoor je je kop boven het maaiveld uitsteekt. 
Niet voor bange ondernemers, maar voor ondernemers met lef, die doorgaan en nieuwsbrieven die 10 keer zo vaak gelezen worden. Stap voor stap schrijven als de beste in mijn Online Copywritestudio. 
Met jouw toon. Jouw eigen peper en zout. Want jij kent je business en je klanten zelf het beste. 

Waardoor de mensen aan de andere kant van het scherm je gaan leren kennen en ze je iets gunnen. 
De Gunfactor keer 10. 
Zúlke copywriting. 

Benut je tijd goed, zei mijn moeder altijd. 
Zo’n moederlijke waarschuwing, ik had er de pesthekel aan.
En “als je valt altijd iets van maken” riep ze dan ook nog, met een Russische accentje omdat ze Sonia Gaskell nadeed. 
Mijn moeder was een echte toneelspeelster, ze stierf de dag nadat ze een hele week de voorstellingen had geregisseerd van de plaatselijke toneelclub.
Op de stoep voor de supermarkt. Wat dat betreft had ze er niet veel van gemaakt. 

“Altijd iets van maken.”
Het Russische accent denk je er maar even bij. 

Alleen dit jaar kun je nog deelnemen aan mijn online Copywritestudio.
In januari gaat de prijs fors om hoog. Lockdown of geen lockdown. 

info@lidwienjansen.nl

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *